Гарантії та повернення товару
Якщо вам з якихось причин не підійшов товар, ми можемо запропонувати вам обмін або повернення.
Оформляючи замовлення на сайті, Ви автоматично погоджуєтеся з умовами роботи інтернет-магазину:
- Транспортні витрати по поверненню бракованого товару оплачується Продавцем.
- Повернення товару з яких-небудь інших причин оплачується Покупцем.
⁃ Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту покупки, в новому і не пошкодженому стані. (Збережено товарний вигляд, бірки і без сторонніх запахів парфумів, прального порошку, тощо. В іншому випадку ми можемо прийняти товар, без відшкодування його вартості.
⁃ Повернення коштів здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту відправки Покупцем повернення .
Відповідно до чинного закону "Про захист прав споживачів" товари, придбані по знижці в період акцій, обміну та поверненню не підлягають! Крім випадків, коли покупцем виявлено брак товару.
Правила повернення
Згідно з діючими нормами законодавства*, парфюмерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну. * Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172 до товарам належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).
Повернення Товару неналежної якості:
Товар неналежної якості - це товар, який містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність його вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, які пред'являються до нього. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.
2.1 Якщо Покупцеві був переданий Товар неналежної якості, Покупець має право скористатися положеннями статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» - вимагати заміни на товар належної якості або вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
2.2 Вимоги (заяву) про повернення грошової суми, сплаченої за товар неналежної якості, підлягають задоволенню протягом 7 робочих днів з дня пред'явлення відповідної вимоги. Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару на платіжну карту Покупця.